duminică, 18 octombrie 2015

Ingrijirea părului - De ce am părul gras?

 Bună! Am văzut multe fete care au probleme cu părul lor, care nu știu cum să îl aranjeze si nu știu ce sa facă, pentru că părul lor este gras. ( Puteți să-l puneți oricand să facă puțin sport și să îl țineți la dietă.)


"De ce mi se ingrașă părul atât de repede?" 
"Trebuie sa îmi spăl părul în fiecare zi..."
"Ce sa fac ca să nu mai am păr gras?
Internet, ajutor!

 De ce se îngrașă părul?
   Părul se îngrașă din cauza excesului de sebum, produs de glandele sebacee. Acesta are rol în protejarea și hidratarea părului. De fapt, scalpul se îngrașă, rădăcina firului de păr se ingrașă.
    Este ceva normal și majoritatea tinerilor au această problemă din cauza perioadei pubertății și adolescenței. Asta nu inseamnă ca părul gras nu poate afecta la oricine.


 Am făcut ceva greșit de mi s-a ingrășat părul?
   Uneori poate fi din cauza unor factori externi, dar nu este neapărat sa fi făcut ceva. Dacă speli părul prea des, odată la o zi sau două , părul se va îngrășa mai repede. Nu este foarte bine să îl speli atât de des, ci maxim de 3-4 ori pe saptamana.


 Ce e de făcut?
  Dacă te speli foarte des, încearca să nu o mai faci decât dacă este strict necesar . Poți folosi un șampon uscat, care sa absoarba uleiul din păr.
  Folosește un șampon de calitate, ceva profesional. Unele saloane de coafură oferă spre vânzare produse de la furnizori, acelea sunt produse bune .
  Folosește mereu un balsam bun, pentru păr gras sau sensibil .
  Folosește măști de păr, de preferat naturale .
  Incearcă să eviți atingerea părului cu mâinile.


 Ce măști de păr și ce alte produse aș mai putea folosi?

 Poți folosi aceste măști, pe care le poti face acasă :

- miere și lămâie - Stoarce o lămâie într-un recipient și pune câteva linguri de miere . Amestecă bine . Aplică masca pe păr și las-o timp de 20 de minute, apoi spală-te pe cap .

 Mai poți folosi și :

- ulei (unt) de cocos - Lasă puțin untul să se topeasca . Unge-ți părul cu ulei de cocos și lasă-l pe păr timp de 15 minute , apoi spală-te pe cap .

- ceai de urzică - Este bun si pentru păr, dar și pentru slăbit si pentru ten, fiind foarte sănătos. Nu, nu înțeapă si nu ustură.