sâmbătă, 9 august 2014

Photoshop tutorial : Text decupat din imagine si logo

 Buna ! M-am apucat si eu de photoshop de curand si m-am gandit ca nu ar strica niste tutoriale pe blog ! :D
Va voi arata cum sa faceti un text decupat dintr-o imagine . Acesta este un tutorial pentru incepatori .

Deschidem o fila noua , cu orice dimensiuni .
  File - New...
 Punem ce setari dorim , doar sa avem backgroundul alb ; in RGB .
 Scriem textul dorit cu orice culoare , marime si font dorim , atat timp cat se incadreaza in fila .
 Eu am scris "BEACH".
 Dam Place la poza cu care vrem sa fie textul . Se creeaza un layer cu poza . Am ales o poza cu o plaja .
 O redimensionam si o mutam .
 Click dreapta pe layerul cu poza si dam "Create clipping mask" .

 Atentie ! Layerul cu textul trebuie sa fie sub fotografie .
 Puteti muta poza mai sus sau mai jos ca sa pozitionam imaginea in text .
 Acum avem un text "decupat" din imagine.

 Pentru a mai pune un cuvant sau mai multe cuvinte , trebuie sa repetam pasii in aceeasi fila .
 Scriem textul cu orice culoare , font , marime . Eu am scris "just love it" .
 Dam place la poza si o rediensionam peste noul text sau peste toata imaginea .
 Eu am redimensionat-o doar peste text ca sa se poata vedea mai bine plaja .
 Click dreapta pe layerul cu poza si dam "Create clipping mask" .
 Mutam poza ca sa se incadreze in scris .


 Din aceasta poza voi creea un logo .
 Sub textul meu am scris "summertime" cu literele putin departate si aproape transparente .
 Selectam "Horizontal Type Tool" de la "Type Tool" (click dreapta pe semnul cu "T") .
 Scriem cu orice font , si cu culoarea #3fd7fd textul "s u m m e r t i m e" , cu spatiu intre litere .
 Il redimensionam ca sa fie la fel de lung ca si textul "just love it" .
 Selectam layerul cu scrisul pe care tocmai l-am creeat si punem urmatoarele setari :

  • Lighten
  • Opacity : 44%
  • Fill 100%
 Pentru Background voi folosi un gradient personalizat .
 Culoarea din stanga este #fdbb7e , iar cea din dreapta este #9b87a6 .
 Punem Gradient Map de sus in jos pe background .
 Ar trebui sa va iasa cam asa :

 
- final layers :)

Daca ati incercat acest tutorial , nu va sfiiti sa lasati intr-un comentariu ce v-a iesit sau intrebari legate de tutorial . Am folosit Photoshop CS6 , dar in acest tutorial si in altele pe care le voi face puteti folosi orice versiune .