joi, 11 septembrie 2014

Paste fericit ! - Compunere

   Intr-o zi de sarbatoare , intr-o zi de Paste , cand soarele mangaia florile plapande cu razele sale calde , iepurasul Tup a fost ales sa duca oua de ciocolata si cadouri tuturor .
Campia era verde si iarba cruda dansa cu vantul . Razele palide ale soarelui pareau niste fluturi zglobii .
Primavara se oglindea in apa cristalina a lacului . Pasarile ciripeau voios , asemenea unor trubaduri .
Iepurasul Tup era fericit . Prima lui misiune de Paste .
Ajunse la o casa cu o curte plina de flori si copaci . Era casa mea ! Ascunse ouale si cadourile in gardul viu si pleca mai departe .
Mereu stiu ca iepurasul vine pe la ora doisprezece . Am iesit afara entuziasmata si a inceput sa caut cosuletul impletit , in care pune el darurile .
Am mancat ouale de ciocolata , am deschis cadourile si apoi am mers la Biserica .
Paste Fericit !